КАЛЕНДАРНО
- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 1
к л а с
ІІ СЕМЕСТР
Урок №
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Примітка
|
||||||
Мовленнєві
зразки
|
Лексика
|
Фонетика
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Аудіювання
|
|||||
Unit 4 “My Toys” / Розділ 4 «Мої іграшки»
|
|||||||||||
18
|
|
1
Ми маємо чудові іграшки
|
-
I have got two/three dolls.
-
What is this? – It is a plane.
-
You have got nice toys!
|
car, doll, plane, one, two, three
|
|
Lesson 1
PB p. 40-41
|
WB Less1 p. 26
|
|
PB p.40
PB p.41
|
|
|
19
|
|
2
Назви іграшок. Числівники
|
-
I have got four/five dolls.
|
train, ball, teddy, four, five
|
Фонетичні пісні з літерами Nn, Mm
|
Lesson 2
PB p. 42-43
|
Mm,
monkey
Nn, Nina
WB
Less2 p.27
|
PB p.43
|
PB p.42
|
|
|
20
|
|
3
Вчимося фарбувати. Кольори
|
-
Look! I have got a red fox.
-
And I have got a blue rabbit.
|
blue, green, yellow, red
|
Фонетичні пісні з літерами Oo, Pp
Вірш“Blue and Yellow…”
|
Lesson 3
PB p.44-45
|
Oo, owl
Pp, pig
WB Less3 p.28
|
PB p.45
|
PB p.44
|
|
|
21
|
|
4
Цікаві ігри. Кольори
|
-
Is is a doll?
-
No, it is not.
-
What is it?
-
It is a teddy bear.
|
black, white,
brown
|
Фонетичні пісні з літерами Qq, Rr
|
Lesson 4
PB p.46-47
|
Qq, queen,
Rr, rabbit
WB Less4 p.29-30
|
PB p.47
|
PB p.46
|
|
|
22
|
|
5
Час для гри. Розважимося?
тести
|
-
What is it?
-
Is it a … ?
-
No, it isn’t \ Yes, it is.
Choose
and name.
|
|
|
Lesson 5
PB p.48-49
|
WB Less5
p.31
|
|
PB p.48-49
|
|
|
23
|
|
6
Історія від Смайлика: «Хто як грається?»
(повторення вивченого)
|
- We’re all having fun!
- It’s my plane.
|
my, pink ballerina, toy
soldier
|
Пісня “ Toys”,
p51
|
PB p.50-51
|
WB Less 6
p. 33
|
|
PB p.50-51
|
|
|
Unit 5 “Happy Birthday!” / Розділ 5 «Щасливого дня народження!»
|
|||||||||||
24
|
|
1
Скільки тобі років? З днем народження!
|
- How old are you?
- I am six (seven).
- Happy birthday!
|
present, candle, cake, six, seven
|
|
Lesson 1
PB p.52-53
|
WB Less1 p.34
|
|
PB p.52-53
|
|
|
25
|
|
2
Скільки років твоїм друзям?
|
-
He is … .
-
She is … .
|
eight, nine, ten, he, she
|
Фонетичні пісні з літерами Ss, Tt
|
Lesson 2
PB p.54-55
|
Ss, snake,
Tt, tiger
WB Less2 p.35
|
PB p.55
|
PB p.54
|
|
|
26
|
|
3
Вітання і подарунки
|
-
Are you five?
-
Yes? I am \ No, I am not.
|
|
Фонетичні пісні з літерами Uu, Vv
Вірш“How Old Are You?”
|
Lesson 3
PB p.56-57
|
Uu, uncle
Vv, Vicky
WB Less3 p.36-37
|
PB p.57
|
PB p.56
|
|
|
27
|
|
4
Розваги на дні народження
|
-
How old is he\she?
-
He\she is … .
Dance like this
|
dance, happy, read, night
|
Фонетичні пісні з літерами Ww, Xx
|
Lesson 4
PB p.58-59
|
Ww, wolf
Xx, ox
WB Less4 p.39
|
PB p.59
|
PB p.58
|
|
|
28
|
|
Історія від Смайлика: «Казковий сон»
(повторення вивченого)
|
-
Good night!
-
I am happy!
-
Look at the card (box).
-
Clap your hands!
|
ЛО розділу (с.52-63)
|
Піснi “ Happy
birthday!”,p.61
”Hello! How Are You?”, p.63
|
Lesson 5
PB p.60-63
|
Виготовлен-ня
вітальної листівки (с.61)
WB Less5,6 p.40-43
|
Озвучення
літер в односкла-дових іменах
|
PB p.62
|
|
|
Unit 6 “At the Zoo” / Розділ 6 «У зоопарку»
|
|||||||||||
29
|
|
У зоопарку. Дикі тварини
|
-
I can see a … .
-
I can see three big hippos!
-
Count and say!
|
big, small, hippo, rhino
|
|
Lesson 1
PB p.64-65
|
WB Less1 p.44
|
|
PB p.65
|
|
|
30
|
|
«У зоопарку я можу побачити…»
Контроль читання
|
-
I can see them in the zoo.
|
|
Фонетичні пісні з літерами Yy, Zz
Пісня “ In the Zoo…” p.67
|
Lesson 2
PB p.66-67
|
Yy, yak,
Zz, zebra
WB Less2 p.45-47
|
PB p.66
|
PB p.67
|
|
|
31
|
|
Імітація дій тварин.
Контроль письма
|
-
They can swim!
|
fly, run, jump, swim, they
|
Пісня “ ABC Song” p.69
|
Lesson 3
PB p.60-63
|
WB Less3 p.48
|
Закритий склад з голосними о,е,а
PB p.69
|
PB p.62
|
|
|
32
|
|
Виконання дій
Контроль мовлення
|
-
Fly like a bird!
-
I can swim like a fish.
|
frog, bird, fish, kids
|
Пісня “ Just Like This” p.70
|
Lesson 4
PB p.60-63
|
WB Less4 p.49
|
Закритий склад з голосними і,и
PB p.71
|
PB p.62
|
|
|
33
|
|
Візит до АВС зоопарку
Контроль аудіювання
|
-
Listen and point.
-
Find the letter.
-
I have got many animals in my
ABC Zoo.
-
Who is this? – this is Vicky.
She is my friend.
-
What is this? – It’s Nina, my
doll.
|
animal, nice, morning
|
|
Lesson 5
PB p.72-73, 74-75
|
WB Less5,6 p.50-51
Виготовлення «Посвідче-ння знавця
англійської мови»
|
Читання і відтворення простих
речень
PB p.73
|
PB p.74-75
|
|
|
34
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|||||||
35
|
|
Повторення вивченого за рік
|
|
|
Дидактичні ігри на уроках англійської мови
Колекція різноманітних ігор, які допоможуть малюкам цікаво і весело засвоїти новий матеріал.
"Eat - Don't eat"
"Їстівне – неїстівне". Ведучий кидає м'яч одному з гравців, і якщо ведучий називає їстівне – м'ячик треба зловити, якщо неїстівне – ні.
"Snowball"
Гра проводиться з картками. Р1 називає першу картку, Р2 - першу і другу, Р3 - першу, другу і третю. Наприклад: P1: Rabbit; P2: rabbit-rose; P3: rabbit-rose-road.
"What is missing"
На килимі розкладаються картки із словами, діти їх називають. Вчитель дає команду: "Close your eyes!" і прибирає 1-2 картки. Потім дає команду: "Open your eyes!" і ставить питання: "What is missing?" Діти згадують зниклі слова.
"Pass the card"
Діти розсаджуються півколом і передають один одному картку, називаючи її. Попереднє слово називає вчитель. Для ускладнення завдання діти можуть вимовляти : "I have а."/ "I have а. and а.".
"What words do you know?"
Вчитель називає звук/літеру і показує дітям скільки слів вони повинні пригадати. Потім вчитель ставить питання: "What words for this sound/letter do you know?", а діти згадують і називають слова на заданий звук/літеру.
(Гру можна проводити по командах).
(Гру можна проводити по командах).
"Blocks"
Гра проводиться з кубиками. На кожній стороні кубика слово на певний звук. Діти, кидаючи кубик, називають випадені слова.
(Можна грати по командах, використовуючи два/три кубики.)
(Можна грати по командах, використовуючи два/три кубики.)
"Words road"
На килимі розкладаються картки одна за одною, з невеликими проміжками. Дитина йде по "доріжці", називаючи всі слова.
"Story"
Використовуються всі слова на певний звук. З них складається розповідь. Коли в історії зустрічається слово на звук – його показують дітям на картці, і вони називають його хором.
Наприклад: Жив-був (Rabbit). І була у нього чудова (rope). Наш (Rabbit) просто обожнював скакати через свою (rope) по довгій (road). А уподовж (road) росли надзвичайно красиві (roses). Кожного ранку, якщо не було (rain), наш (Rabbit) збирав прекрасні (roses) і відносив своїм друзям! Etc.
Наприклад: Жив-був (Rabbit). І була у нього чудова (rope). Наш (Rabbit) просто обожнював скакати через свою (rope) по довгій (road). А уподовж (road) росли надзвичайно красиві (roses). Кожного ранку, якщо не було (rain), наш (Rabbit) збирав прекрасні (roses) і відносив своїм друзям! Etc.
* * *
Діти сідають в коло і перед кожним з них кладеться картка із словом (одяг/їжа). Один з дітей стає ведучим і під рахунок "one, two,three" йде по колу. На останній рахунок ведучий зупиняється і ставить питання гравцеві, який знаходиться найближче до нього: "What are you wearing"?/ "What do you like?" Гравець називає свою картку: "I am wearing my .."/"I like.." І сам стає ведучим.
Діти сідають в коло і перед кожним з них кладеться картка із словом (одяг/їжа). Один з дітей стає ведучим і під рахунок "one, two,three" йде по колу. На останній рахунок ведучий зупиняється і ставить питання гравцеві, який знаходиться найближче до нього: "What are you wearing"?/ "What do you like?" Гравець називає свою картку: "I am wearing my .."/"I like.." І сам стає ведучим.
"Let’s change!"
Діти сідають в коло і перед кожним з них кладеться картка із словом (одяг/їжа). Вчитель пропонує дітям назвати свої картки: "What are you wearing?" і діти по колу – по черзі відповідають на питання. Потім вчитель називає гравців по парах і пропонує їм помінятися місцями: "Lena and Dima, change your places! Sergey and Sveta, change your places!" Після цього вчитель знову пропонує дітям назвати свої картки.
"Find the house"
На килимі розкладаються картки (5-6) із словами на 2-3 звуки, а на дошці розміщують картки з відповідними звуками (будиночки). Діти, піднімаючи картку із словом, називають його і кладуть у відповідний "будиночок", т. д. під карточку зі звуком, на який це слово починається.
* * *
На килимі розкладають картки зворотною стороною догори. Діти піднімають картку і називають слово.
На килимі розкладають картки зворотною стороною догори. Діти піднімають картку і називають слово.
"Colour letters"
На простирадлі малюють звуки/літери різними квітами. Вчитель дає команду: "Find yellow", дитина встає на літеру вказаного кольору і називає її.
(Для ускладнення, окрім літери дитина може називати слова, які на неї починаються).
(Для ускладнення, окрім літери дитина може називати слова, які на неї починаються).
"Opposites"
Вчитель називає слово, а діти відповідають протилежним по значенню. (Можна грати по командах: одна команда називає слово, а інша підбирає протилежне по значенню).
* * *
Ведучий називає літеру і кидає м'яч гравцеві. Той повинен назвати будь-яке слово на цю літеру.
Можливий варіант, коли м'яч передається по колу з рук в руки і ведучим стає кожен гравець.
Ведучий називає літеру і кидає м'яч гравцеві. Той повинен назвати будь-яке слово на цю літеру.
Можливий варіант, коли м'яч передається по колу з рук в руки і ведучим стає кожен гравець.
* * *
Вчитель вимовляє звук, а потім називає слова. Якщо в слові присутній заданий звук – діти ляскають в долоні, якщо вони його не чують – ні.
Для ускладнення завдання називаються слова на заданий звук, в яких звук знаходиться або на початку, або в середині, або в кінці слова.
Вчитель вимовляє звук, а потім називає слова. Якщо в слові присутній заданий звук – діти ляскають в долоні, якщо вони його не чують – ні.
Для ускладнення завдання називаються слова на заданий звук, в яких звук знаходиться або на початку, або в середині, або в кінці слова.
Наприклад: "T"
"Tiger" – діти ляскають в долоні.
"Antelope" – діти тупають ногами.
"Cat" – діти клацають язичком.
"Antelope" – діти тупають ногами.
"Cat" – діти клацають язичком.
"Is it true or not?"
Гру можна проводити з м'ячем. Ведучий кидає м'яч будь-кому з гравців і називає словосполучення, ставлячи питання: "Is it true or not?" Гравець ловить м'яч і відповідає: "Yes, it’s true", або "No, it’s not true". Потім він стає ведучим і кидає м'яч наступному гравцеві.
"What doesn't belong?"
Гра проводиться з картками. Вчитель поміщає на дошку/на підлогу групами картки (по 3-4) із словами. Діти по черзі називають картку, яка не входить в ту або іншу групу, а вчитель її прибирає. Потім кожна з груп називається одним узагальнювальним словом.
(Для ускладнення завдання гру можна проводити без карток – усно.)
(Для ускладнення завдання гру можна проводити без карток – усно.)
Наприклад:
Cow – horse – window – pig
What doesn’t belong?
The window is doesn’t belong!
Cow – horse – pig are domestic animals.
What doesn’t belong?
The window is doesn’t belong!
Cow – horse – pig are domestic animals.
"It will be а ."
Гру можна проводити як з картками, так і без них. У першому випадку вчитель поміщає на дошку картку, а діти підбирають відповідну пару.
"Do you see?"
Гра проводиться на дошці або на підлозі. Ведучий (або вчитель) поміщає на дошку зображення предмета (наприклад, по темі "меблі" - стіл) і ставить питання: "Do you see а table?" Решта дітей відповідає, дивлячись на дошку: "Yes, I do. (I see а table)". Ведучий ставить наступне питання, не поміщаючи зображення предмета на дошку: "Do you see а chair?" Діти знову відповідають хором: "No, I don’t.(I don’t see а chair)". Ведучий поряд з наявним зображенням столу поміщає зображення стільця і ставить питання:
"Do you see а table?" Діти відповідають: "Yes, I do.(I see а table)".
"Do you see а chair?" Діти відповідають: "Yes, I do.(I see а chair)".
"Do you see а chair?" Діти відповідають: "Yes, I do.(I see а chair)".
Ведучий знову, не поміщаючи зображення предмету на дошку, ставить питання: "Do you see а sofa?" Діти відповідають дивлячись на дошку: "No, I don’t. (I don’t see а sofa)".
По цій схемі гра продовжується до тих пір, поки на дошці не з'являться зображення 5-6 предметів. Потім її можна почати наново, вибравши ведучого. Гра може проводитися по будь-якій лексичній темі.
"It smells like..."
Гра проводиться по командах. Необхідно заповнити пластмасові коробочки з-під фотоплівки наступними запахами (у коробочку можна вкласти ватяний тампон, просочений запахом):
Цибуля - onion
Кава - coffee grounds
М'ята - peppermint extract
Ваніль - vanilla extract
Духи - perfume
Ластик/ гумка - rubber
Оцет - vinegar
Банан - banana chunk
Перець - pepper
Кориця - cinnamon
Лимон - lemon oil
Часник – garlic
Кава - coffee grounds
М'ята - peppermint extract
Ваніль - vanilla extract
Духи - perfume
Ластик/ гумка - rubber
Оцет - vinegar
Банан - banana chunk
Перець - pepper
Кориця - cinnamon
Лимон - lemon oil
Часник – garlic
Учасники команд поодинці намагаються вгадати запах. Виграє команда, що назвала більшу кількість запахів.
"Board race"
На дошку прикріпити картки в ряд. Дітей розділити на дві команди. Ведучий називає одну з карток, прикріплених на дошці. Перші дві дитини з кожної команди підбігають до дошки і доторкаються до картки. Якщо картка показана вірно – команда отримує очко. Etc.
"What can you see?"
Підготувати картку з невеликим отвором в середині. Накрити цією карткою картинку із словом і, водити отвором по картинці, надати дітям можливість відповісти на питання: "What is it?"
"Chinese whispers"
Розташувати на дошці картки. Дітей поділити на дві команди. Перші учасники команд підходять до ведучого, і той пошепки вимовляє інструкцію: "Give me the doll, please/ Put the car on the table/ Etc." Діти повертаються до своїх команд і пошепки передають інструкцію наступному в ланцюжку гравцеві. Коли інструкція доходить до останнього гравця команди, він винен щонайшвидше її виконати. Якщо все виконано вірно – команда отримує очко.
"Mine it"
Вибрати одного з дітей ведучим. Ведучому показується одна з карток, яку він повинен запам'ятати. Картки помістити на дошку. Решта дітей ставить ведучому питання: "Is it а.?" На що ведучий відповідає: "No, it’s not a." - якщо картка не вгадана і "Yes, it’s a." – якщо картка вгадана вірно.
"Crouching game"
Поставити дітей в дві-три лінії (залежно від кількості дітей, ліній може бути і чотири-п'ять). Кожній команді дається визначена карточка/ слово. Вчитель вимовляє в хаотичному порядку слова, і якщо це слово однієї з команд – ця команда повинна сісти. Коли ж слова не належить жодній з команд – вони залишаються стояти.
Професійний
портфоліо вчителя
Портфоліо - це колекція робіт вчителя за певний час. Форму
його вибирає сам автор. Строгих правил ведення портфоліо немає. Це
індивідуальна творчість.
Цілі ведення портфоліо вчителем:
· систематизація досвіду;
· чітке визначення напрямів розвитку, що
полегшує самоосвіту або консультування з боку колег і адміністрації;
· об'єктивніша оцінка професійних умінь;
· допомога в атестації, в отриманні вищої
категорії, вищої посади при участі в конкурсі, надходженні в аспірантуру
Портфоліо необхідний для проведення
всестороннього систематичного аналізу вчителем своєї педагогічної діяльності.
Вчитель в своєму портфоліо відстежує ефективність власного викладання,
проводячи самооцінку своєї педагогічної діяльності. Це особистий план
реалізації свого професійного потенціалу і поліпшення викладацької
діяльності. У портфоліо вчитель відстежує хід і результати учбового процесу.
Весь об'єм значущої інформації, який знаходиться в портфоліо, необхідний для
пошуку відповідей на власні питання. Спроба відповісти на ці питання неминуче
примушує поглянути на свою роботу критично. А сам процес пошуку відповіді на
власні питання сприяє професійному зростанню педагога.
Правила складання портфоліо:
· якомога точніше сформулювати портфоліо,
самокритично оцінивши свої можливості і здібності;
· визначити вигляд і структуру портфоліо, види
рефлексії і критерії оцінки;
· зібрати наявні документи і матеріали і
розташувати їх в певному порядку; скласти перелік;
· всі документи повинні бути датовані, в них
повинні бути вказані посади і звання рецензентів, авторів рекомендацій;
· важливо періодично поповнювати портфоліо
відповідними документами і відстежувати результати роботи відповідно до
поставлених цілей;
· вказати джерела використовуваної для роботи
інформації, описувати засоби і методи роботи;
· регулярно писати замітки, рефлексій.
Загальні відомості
1. Прізвище, ім'я, по
батькові Марець Ольга Богданівна.
2. Дата народження 9.
10 . 1980.
3. Освіта вища
4. Який навчальний
заклад закінчив ЛНУ ім.І .Франка.
5. Спеціальність за
дипломом Англійська мова та
література.
6. Кваліфікація за
дипломом Філолог .Викладач
англійської мови та літератури
7. Диплом: серія 12 ДСК № 157179,
дата видачі 2009р.
8. Домашня адреса м.
Золочів вул..Кривоноса 5, кв2 Телефон 0974628911
Службові відомості
9. Посада вчитель
10. Проблема з предмету над якою працює:
Використання інноваційних технологій на
уроках англійської мови.
11. Які предмети викладає
Англійська мова.
12. Позакласна робота з предмета
Заходи, гуртки, екскурсії , конкурси.
13. Класне керівництво 10
клас____________________________________
14. Самоосвіта (Зміст роботи, виконання).Працюю
над темою «Використання інноваційних технологій на уроках іноземної мови»
15. Інформація про проведення відкритих уроків
(Рік, дата проведення, клас, тема уроку).
20 . 12. 2012р. 10кл. «Українська
традиційна їжа»
02. 11 2013р.7кл. « Ми хочемо бути
здоровими»
18.04.2013р 6кл «Київ-моя столиця»
26.11.2014р. 5 кл «Моя майбутня професія»
16. Інформація про відвіданні уроки (Рік, дата,
П.І.Б. вчителя, предмет, тема уроку).
08.11. 2014 .Зварич С. В. історія України 8кл. «Україна в подіях Північної війни»
13.12. 2014. Стояновський Т. В. « Виштовхувальна сила –Закон Архімеда»8кл.
07. 02. 2015 .Стояновський Т. В. «Людина в
автономні ситуації» 5кл.
17. Інформація про участь в шкільних
заходах (засіданнях МО, педрадах,
конференціях, конкурсах, виставках, предметних тижнях и т.д.) (Вказати рік,
дату, назву заходу, форму участі).
12. 05.2009 МО в
Підлипецькій СЗШ І-ІІ ст.
23.02.2011 МО в Тростянецькій
СЗШ І-ІІст.
18. Інформація про відвідування позашкільних
заходів (засідань МО, конференцій, семінарів, консультацій, уроків колег із інших шкіл.) (Вказати рік, дату, тип
заходу, місце проведення, тему заходу).
Семінар
СЗШ с. Гологори, СЗШ № 2, СЗШ № 3, засідання МО СЗШ с. Плугів, СЗШ
смт. Поморяни.,Підлипецька СЗШ ,СЗШ № 4
19.
Інформація про участь учнів у позашкільних заходах з предмету (Рік, дата, тип
заходу, місце проведення, кількість учасників, класи, результативність –
зайняті призові місця)
Травень 2009 Конкурс читців Європейськими мовами СЗШ №4, 2 учні,
9кл. 3 місце 20. Друкована продукція: (Назва ____, видавництво, рік)
Немає
21. Підвищення
кваліфікації. (Назва навчального закладу/установи, період навчання, тематика
підвищення кваліфікації, № свідоцтва)
ЛОІПДПО
з12. 05. 2015. По22. 05. 2015
22. Проходження атестації. (Дата, результати атестації)
31.
03. 2011року.Відповідає посаді, яку займає – вчителя І кваліфікаційної
категорії.
23.Заохочення, нагороди, почесні звання
Грамота.
24. Документи і матеріали із досвіду роботи,
розроблені вчителем (зміст зразків і документів, що ілюструють можливості та
досягнення його власника):
Уроки, позакласні заходи, дискусії,
робота на тему « Інноваційні технології на уроках англійської мови»
25. Рівень володіння ком’ютером .Користувача |
Немає коментарів:
Дописати коментар