На допомогу вчителю

КАЛЕНДАРНО  - ТЕМАТИЧНЕ   ПЛАНУВАННЯ         1   к л а с

ІІ  СЕМЕСТР

Урок №

Дата


Тема уроку

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція


Примітка
Мовленнєві
зразки

Лексика
Фонетика
Говоріння
Письмо
Читання

Аудіювання

Unit 4 “My Toys” /  Розділ 4 «Мої іграшки»

18



1
Ми маємо чудові іграшки

-       I have got two/three dolls.
-       What is this? – It is a plane.
-       You have got nice toys!

car, doll, plane, one, two, three


Lesson 1
PB p. 40-41

WB Less1 p. 26


PB p.40
PB p.41


19


2
Назви іграшок. Числівники
-       I have got four/five dolls.
train, ball, teddy, four, five

Фонетичні пісні з літерами Nn, Mm


Lesson 2
PB p. 42-43
Mm, monkey
Nn, Nina

WB
Less2 p.27

PB p.43

PB p.42


20


3
Вчимося фарбувати. Кольори
-          Look! I have got a red fox.
-          And I have got a blue rabbit.
blue, green, yellow, red
Фонетичні пісні з літерами Oo, Pp
Вірш“Blue and Yellow…”


Lesson 3
PB p.44-45
Oo, owl
Pp, pig

WB Less3 p.28

PB p.45

PB p.44



21

4
Цікаві ігри. Кольори

-       Is is a doll?
-       No, it is not.
-       What is it?
-       It is a teddy bear.
black, white,
brown
Фонетичні пісні з літерами Qq, Rr


Lesson 4
PB p.46-47
Qq, queen,
Rr, rabbit

WB Less4 p.29-30

PB p.47

PB p.46

22

5
Час для гри. Розважимося?
тести
-       What is it?
-       Is it a ?
-       No, it isn’t \ Yes, it is.
Choose and name.



Lesson 5
PB p.48-49

WB Less5
p.31



PB p.48-49


23

6
Історія від Смайлика: «Хто як грається?»
(повторення вивченого)

-       Were all having fun!
-       Its my plane.

my, pink ballerina, toy soldier
Пісня “ Toys”,
p51

PB p.50-51

WB Less 6
p. 33


PB p.50-51



Unit 5 “Happy Birthday!” /  Розділ 5 «Щасливого дня народження!»

24


1
Скільки тобі років? З днем народження!

-    How old are you?
-  I am six (seven).
-  Happy birthday!
present, candle, cake, six, seven


Lesson 1
PB p.52-53

WB Less1 p.34


PB p.52-53


25


2
Скільки років твоїм друзям?

-      He is … .
-      She is … .
eight, nine, ten, he, she
Фонетичні пісні з літерами Ss, Tt


Lesson 2
PB p.54-55

Ss, snake,
Tt, tiger

WB Less2 p.35

PB p.55

PB p.54


26


3
Вітання і подарунки
-      Are you five?
-      Yes? I am \ No, I am not.

Фонетичні пісні з літерами Uu, Vv
Вірш“How Old Are You?”


Lesson 3
PB p.56-57

Uu, uncle
Vv, Vicky

WB Less3 p.36-37

PB p.57

PB p.56


27

4
Розваги на дні народження

-      How old is he\she?
-      He\she is … .
Dance like this
dance, happy, read, night
Фонетичні пісні з літерами Ww, Xx


Lesson 4
PB p.58-59

Ww, wolf
Xx, ox

WB Less4 p.39

PB p.59

PB p.58


28


Історія від Смайлика: «Казковий сон»
(повторення вивченого)

-      Good night!
-      I am happy!
-      Look at the card (box).
-      Clap your hands!

ЛО розділу (с.52-63)
Піснi Happy birthday!”,p.61
”Hello! How Are You?”, p.63

Lesson 5
PB p.60-63

Виготовлен-ня вітальної листівки (с.61)
WB Less5,6 p.40-43
Озвучення літер в односкла-дових іменах
PB p.62




Unit 6 “At the Zoo” /  Розділ 6 «У зоопарку»

29


У зоопарку. Дикі тварини
-                 I can see a … .
-                 I can see three big hippos!
-                 Count and say!

big, small, hippo, rhino


Lesson 1
PB p.64-65



WB Less1 p.44


PB p.65


30


«У зоопарку я можу побачити…»
Контроль читання
-                 I can see them in the zoo.

yak, zebra, Zoo, tree, bee
Фонетичні пісні з літерами Yy, Zz
Пісня “ In the Zoo…” p.67

Lesson 2
PB p.66-67

Yy, yak,
Zz, zebra
WB Less2 p.45-47

PB p.66

PB p.67


31


Імітація дій тварин.
Контроль письма

-                 They can swim!

fly, run, jump, swim, they
Пісня “ ABC Song” p.69

Lesson 3
PB p.60-63


WB Less3 p.48
Закритий склад з голосними о,е,а
PB p.69

PB p.62


32


Виконання дій
Контроль мовлення
-                 Fly like a bird!
-                 I can swim like a fish.

frog, bird, fish, kids
Пісня “ Just Like This” p.70

Lesson 4
PB p.60-63

WB Less4 p.49
Закритий склад з голосними і,и
PB p.71

PB p.62


33


Візит до АВС зоопарку
Контроль аудіювання
-               Listen and point.
-               Find the letter.
-               I have got many animals in my ABC Zoo.
-               Who is this? – this is Vicky. She is my friend.
-               What is this? – It’s Nina, my doll.

animal, nice, morning


Lesson 5
PB p.72-73, 74-75

WB Less5,6 p.50-51
Виготовлення «Посвідче-ння знавця англійської мови»
Читання і відтворення простих речень
PB p.73

PB p.74-75



34


Підсумковий урок



35


Повторення вивченого за рік



Дидактичні ігри на уроках англійської мови

Колекція різноманітних ігор, які допоможуть малюкам цікаво і весело засвоїти новий матеріал.
"Eat - Don't eat"
"Їстівне – неїстівне". Ведучий кидає м'яч одному з гравців, і якщо ведучий називає їстівне – м'ячик треба зловити, якщо неїстівне – ні.
"Snowball"
Гра проводиться з картками. Р1 називає першу картку, Р2 - першу і другу, Р3 - першу, другу і третю. Наприклад: P1: Rabbit; P2: rabbit-rose; P3: rabbit-rose-road.
"What is missing"
На килимі розкладаються картки із словами, діти їх називають. Вчитель дає команду: "Close your eyes!" і прибирає 1-2 картки. Потім дає команду: "Open your eyes!" і ставить питання: "What is missing?" Діти згадують зниклі слова.
"Pass the card"
Діти розсаджуються півколом і передають один одному картку, називаючи її. Попереднє слово називає вчитель. Для ускладнення завдання діти можуть вимовляти : "I have а."/ "I have а. and а.".
"What words do you know?"
Вчитель називає звук/літеру і показує дітям скільки слів вони повинні пригадати. Потім вчитель ставить питання: "What words for this sound/letter do you know?", а діти згадують і називають слова на заданий звук/літеру.
(Гру можна проводити по командах).
"Blocks"
Гра проводиться з кубиками. На кожній стороні кубика слово на певний звук. Діти, кидаючи кубик, називають випадені слова.
(Можна грати по командах, використовуючи два/три кубики.)
"Words road"
На килимі розкладаються картки одна за одною, з невеликими проміжками. Дитина йде по "доріжці", називаючи всі слова.
"Story"
Використовуються всі слова на певний звук. З них складається розповідь. Коли в історії зустрічається слово на звук – його показують дітям на картці, і вони називають його хором.
Наприклад: Жив-був (Rabbit). І була у нього чудова (rope). Наш (Rabbit) просто обожнював скакати через свою (rope) по довгій (road). А уподовж (road) росли надзвичайно красиві (roses). Кожного ранку, якщо не було (rain), наш (Rabbit) збирав прекрасні (roses) і відносив своїм друзям! Etc.
* * *
Діти сідають в коло і перед кожним з них кладеться картка із словом (одяг/їжа). Один з дітей стає ведучим і під рахунок "one, two,three" йде по колу. На останній рахунок ведучий зупиняється і ставить питання гравцеві, який знаходиться найближче до нього: "What are you wearing"?/ "What do you like?" Гравець називає свою картку: "I am wearing my .."/"I like.." І сам стає ведучим.
"Let’s change!"
Діти сідають в коло і перед кожним з них кладеться картка із словом (одяг/їжа). Вчитель пропонує дітям назвати свої картки: "What are you wearing?" і діти по колу – по черзі відповідають на питання. Потім вчитель називає гравців по парах і пропонує їм помінятися місцями: "Lena and Dima, change your places! Sergey and Sveta, change your places!" Після цього вчитель знову пропонує дітям назвати свої картки.


"Find the house"
На килимі розкладаються картки (5-6) із словами на 2-3 звуки, а на дошці розміщують картки з відповідними звуками (будиночки). Діти, піднімаючи картку із словом, називають його і кладуть у відповідний "будиночок", т. д. під карточку зі звуком, на який це слово починається.
* * *
На килимі розкладають картки зворотною стороною догори. Діти піднімають картку і називають слово.

"Colour letters"
На простирадлі малюють звуки/літери різними квітами. Вчитель дає команду: "Find yellow", дитина встає на літеру вказаного кольору і називає її.
(Для ускладнення, окрім літери дитина може називати слова, які на неї починаються).
"Opposites"
Вчитель називає слово, а діти відповідають протилежним по значенню. (Можна грати по командах: одна команда називає слово, а інша підбирає протилежне по значенню).
* * *
Ведучий називає літеру і кидає м'яч гравцеві. Той повинен назвати будь-яке слово на цю літеру.
Можливий варіант, коли м'яч передається по колу з рук в руки і ведучим стає кожен гравець.
* * *
Вчитель вимовляє звук, а потім називає слова. Якщо в слові присутній заданий звук – діти ляскають в долоні, якщо вони його не чують – ні.
Для ускладнення завдання називаються слова на заданий звук, в яких звук знаходиться або на початку, або в середині, або в кінці слова.
Наприклад: "T"
"Tiger" – діти ляскають в долоні.
"Antelope" – діти тупають ногами.
"Cat" – діти клацають язичком.
"Is it true or not?"
Гру можна проводити з м'ячем. Ведучий кидає м'яч будь-кому з гравців і називає словосполучення, ставлячи питання: "Is it true or not?" Гравець ловить м'яч і відповідає: "Yes, it’s true", або "No, it’s not true". Потім він стає ведучим і кидає м'яч наступному гравцеві.
"What doesn't belong?"
Гра проводиться з картками. Вчитель поміщає на дошку/на підлогу групами картки (по 3-4) із словами. Діти по черзі називають картку, яка не входить в ту або іншу групу, а вчитель її прибирає. Потім кожна з груп називається одним узагальнювальним словом.
(Для ускладнення завдання гру можна проводити без карток – усно.)
Наприклад:
Cow – horse – window – pig
What doesn’t belong?
The window is doesn’t belong!
Cow – horse – pig are domestic animals.
"It will be а ."
Гру можна проводити як з картками, так і без них. У першому випадку вчитель поміщає на дошку картку, а діти підбирають відповідну пару.

"Do you see?"
Гра проводиться на дошці або на підлозі. Ведучий (або вчитель) поміщає на дошку зображення предмета (наприклад, по темі "меблі" - стіл) і ставить питання: "Do you see а table?" Решта дітей відповідає, дивлячись на дошку: "Yes, I do. (I see а table)". Ведучий ставить наступне питання, не поміщаючи зображення предмета на дошку: "Do you see а chair?" Діти знову відповідають хором: "No, I don’t.(I don’t see а chair)". Ведучий поряд з наявним зображенням столу поміщає зображення стільця і ставить питання:
"Do you see а table?" Діти відповідають: "Yes, I do.(I see а table)".
"Do you see а chair?" Діти відповідають: "Yes, I do.(I see а chair)".
Ведучий знову, не поміщаючи зображення предмету на дошку, ставить питання: "Do you see а sofa?" Діти відповідають дивлячись на дошку: "No, I don’t. (I don’t see а sofa)".
По цій схемі гра продовжується до тих пір, поки на дошці не з'являться зображення 5-6 предметів. Потім її можна почати наново, вибравши ведучого. Гра може проводитися по будь-якій лексичній темі.
"It smells like..."
Гра проводиться по командах. Необхідно заповнити пластмасові коробочки з-під фотоплівки наступними запахами (у коробочку можна вкласти ватяний тампон, просочений запахом):
Цибуля - onion
Кава - coffee grounds
М'ята - peppermint extract
Ваніль - vanilla extract
Духи - perfume
Ластик/ гумка - rubber
Оцет - vinegar
Банан - banana chunk
Перець - pepper
Кориця - cinnamon
Лимон - lemon oil
Часник – garlic
Учасники команд поодинці намагаються вгадати запах. Виграє команда, що назвала більшу кількість запахів.
"Board race"
На дошку прикріпити картки в ряд. Дітей розділити на дві команди. Ведучий називає одну з карток, прикріплених на дошці. Перші дві дитини з кожної команди підбігають до дошки і доторкаються до картки. Якщо картка показана вірно – команда отримує очко. Etc.
"What can you see?"
Підготувати картку з невеликим отвором в середині. Накрити цією карткою картинку із словом і, водити отвором по картинці, надати дітям можливість відповісти на питання: "What is it?"
"Chinese whispers"
Розташувати на дошці картки. Дітей поділити на дві команди. Перші учасники команд підходять до ведучого, і той пошепки вимовляє інструкцію: "Give me the doll, please/ Put the car on the table/ Etc." Діти повертаються до своїх команд і пошепки передають інструкцію наступному в ланцюжку гравцеві. Коли інструкція доходить до останнього гравця команди, він винен щонайшвидше її виконати. Якщо все виконано вірно – команда отримує очко.
"Mine it"
Вибрати одного з дітей ведучим. Ведучому показується одна з карток, яку він повинен запам'ятати. Картки помістити на дошку. Решта дітей ставить ведучому питання: "Is it а.?" На що ведучий відповідає: "No, it’s not a." - якщо картка не вгадана і "Yes, it’s a." – якщо картка вгадана вірно.
"Crouching game"
Поставити дітей в дві-три лінії (залежно від кількості дітей, ліній може бути і чотири-п'ять). Кожній команді дається визначена карточка/ слово. Вчитель вимовляє в хаотичному порядку слова, і якщо це слово однієї з команд – ця команда повинна сісти. Коли ж слова не належить жодній з команд – вони залишаються стояти.

Професійний портфоліо вчителя

Портфоліо - це колекція робіт вчителя за певний час. Форму його вибирає сам автор. Строгих правил ведення портфоліо немає. Це індивідуальна творчість.

Цілі ведення портфоліо вчителем:
·  систематизація досвіду;
·  чітке визначення напрямів розвитку, що полегшує самоосвіту або консультування з боку колег і адміністрації;
·  об'єктивніша оцінка професійних умінь;
·  допомога в атестації, в отриманні вищої категорії, вищої посади при участі в конкурсі, надходженні в аспірантуру

Портфоліо необхідний для проведення всестороннього систематичного аналізу вчителем своєї педагогічної діяльності. Вчитель в своєму портфоліо відстежує ефективність власного викладання, проводячи самооцінку своєї педагогічної діяльності. Це особистий план реалізації свого професійного потенціалу і поліпшення викладацької діяльності. У портфоліо вчитель відстежує хід і результати учбового процесу. Весь об'єм значущої інформації, який знаходиться в портфоліо, необхідний для пошуку відповідей на власні питання. Спроба відповісти на ці питання неминуче примушує поглянути на свою роботу критично. А сам процес пошуку відповіді на власні питання сприяє професійному зростанню педагога.

Правила складання портфоліо:
·  якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості і здібності;
·  визначити вигляд і структуру портфоліо, види рефлексії і критерії оцінки;
·  зібрати наявні документи і матеріали і розташувати їх в певному порядку; скласти перелік;
·  всі документи повинні бути датовані, в них повинні бути вказані посади і звання рецензентів, авторів рекомендацій;
·  важливо періодично поповнювати портфоліо відповідними документами і відстежувати результати роботи відповідно до поставлених цілей;
·  вказати джерела використовуваної для роботи інформації, описувати засоби і методи роботи;
·  регулярно писати замітки, рефлексій.



Загальні відомості
1. Прізвище, ім'я, по батькові Марець Ольга Богданівна.
2. Дата народження   9. 10 . 1980.   
3. Освіта  вища
4. Який навчальний заклад закінчив  ЛНУ ім.І .Франка.
5. Спеціальність за дипломом  Англійська мова та література.
6. Кваліфікація за дипломом  Філолог .Викладач англійської мови та літератури
7. Диплом: серія   12 ДСК  №  157179, дата видачі 2009р.
8. Домашня адреса  м. Золочів вул..Кривоноса 5, кв2  Телефон   0974628911

Службові відомості
9. Посада   вчитель           
10. Проблема з предмету над якою працює: 
Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови.
11. Які предмети викладає
Англійська мова.
12. Позакласна робота з предмета 
Заходи, гуртки, екскурсії , конкурси.
13. Класне керівництво   10 клас____________________________________
14. Самоосвіта (Зміст роботи, виконання).Працюю над темою «Використання інноваційних технологій на уроках іноземної мови»

15. Інформація про проведення відкритих уроків (Рік, дата проведення, клас, тема уроку).
    20 . 12. 2012р. 10кл. «Українська традиційна їжа»
     02. 11 2013р.7кл. « Ми хочемо бути здоровими»
  18.04.2013р 6кл «Київ-моя столиця»
   26.11.2014р. 5 кл «Моя майбутня професія»
16. Інформація про відвіданні уроки (Рік, дата, П.І.Б. вчителя, предмет, тема уроку).
08.11. 2014 .Зварич С. В.  історія України  8кл. «Україна в подіях Північної війни»
13.12. 2014. Стояновський Т. В.  « Виштовхувальна сила –Закон Архімеда»8кл.
07. 02. 2015 .Стояновський Т. В. «Людина в автономні ситуації» 5кл.

17. Інформація про участь в шкільних заходах  (засіданнях МО, педрадах, конференціях, конкурсах, виставках, предметних тижнях и т.д.) (Вказати рік, дату, назву заходу, форму участі).
12. 05.2009 МО в Підлипецькій СЗШ І-ІІ ст.
23.02.2011 МО в Тростянецькій СЗШ І-ІІст.
  

18. Інформація про відвідування позашкільних заходів (засідань МО, конференцій, семінарів, консультацій, уроків колег  із інших шкіл.) (Вказати рік, дату, тип заходу, місце проведення, тему заходу).
 Семінар СЗШ с. Гологори, СЗШ № 2, СЗШ № 3, засідання МО СЗШ с. Плугів, СЗШ смт. Поморяни.,Підлипецька СЗШ ,СЗШ № 4

19. Інформація про участь учнів у позашкільних заходах з предмету (Рік, дата, тип заходу, місце проведення, кількість учасників, класи, результативність – зайняті призові місця)
   Травень 2009 Конкурс читців Європейськими мовами СЗШ №4, 2 учні,
 9кл. 3 місце
20. Друкована продукція: (Назва ____, видавництво, рік)
    Немає

21. Підвищення кваліфікації. (Назва навчального закладу/установи, період навчання, тематика підвищення кваліфікації, № свідоцтва)
    ЛОІПДПО з12. 05. 2015. По22. 05. 2015

22. Проходження атестації.  (Дата, результати атестації)
     31. 03. 2011року.Відповідає посаді, яку займає – вчителя І кваліфікаційної категорії.

23.Заохочення, нагороди, почесні звання
    Грамота.
24. Документи і матеріали із досвіду роботи, розроблені вчителем (зміст зразків і документів, що ілюструють можливості та досягнення його власника):
      Уроки, позакласні заходи, дискусії, робота на тему « Інноваційні технології на уроках англійської мови»
  25. Рівень володіння ком
ютером .Користувача


Немає коментарів:

Дописати коментар